Stressig onsdag.

Stanna, stop, halt.

Typ som ovan känner jag just i dessa dagar att det endast är typ 2 1/2 vecka kvar till jul (OCH ATT ALLA HELA TIDEN PÅMINNER MIG) gör att jag får PANIIK. Jag är klar med allt men jag känner att tiden går för fort. Jag får noja kan man säga. Det är så mycket i skolan som ska göras innan jul plus att man måste planera och hålla på. Jag måste nog säga att jag kunde hoppat över julen i år. Ja, det är sanning.
Annars kom jag in genom dörren för en 45 minuter sedan har slängt i mig maten och ska nu kasta ut zico en halvtimma för att sedan typ springa till gymmet och köra ett spinningpass. (Busy??) I morgon har vi i alla fall egna studier. Ska bli skönt att tagga ner ett slag och plugga hemma.
Gårdagen hos Frida var jättemysig. Vi åt Sushi jag och Sandra och sedan kollade vi på bad santa och åt Fridas hemmalagde julgodis, hon är så himla duktig, förstår inte. Hon hade gjort knäck, choklad med massa gott i, chokladkola, Mozrtkulor, pepparkakor med nonstop och glasyr, fudge =) Mumsigt!
Nej nu kan jag inte sitta här längre...
(:Tips till våra bröder kommer ikv:)
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0