Söndag.

Trött är vad jag är idag. Har inte kunnat sova i natt och skulle jobba kl 07. Så jag hade tur som skulle jobba med goda Edisa =) Kom hem vid 14 och tog Zico på en 45 minuters promenad, var sjukt halt ute höll på att halka typ 30 ggr. När jag kom hem la jag mig i min nybäddade säng i lite över en timme. Då var det mörkt när jag vaknade...trodde klockan var kvällen men icke. Så nu ska jag pyssla lite hemma sen gå och handla sen så blir det mys hela kvällen för mig själv. Sådana kvällar är underbara dom också. Ska handla in lite gottis och njuta av veckans sista kväll.
Så här fräckt hade grenarna frysts. Det var ritkigt kallt i luften.
Fina Zico <3
-
Invigde mina fina timerland stövlar, mycket värme för pengarna kan man säga.
/ kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0