Söndag.

Förutom att jag suttit och snyftat lite över alla goda människor som finns i Sverige har jag förutom att även ha sovit efter nattjobb fått en god middag av pappa som bestod av oxfile, klyftpotatis och bea. Himmelskt gott. Efter det vart det ett bodypumppass på 60 minuter och en skön 45 minuters promenad med Zico.
I går när jag avr ute med Zico tog jag några fina bilder på vår fina stad. Lägger upp senare. Var även med la familia bröder + pappa och luncha på butlers igår. Mycket trevligt.
Hoppas ni haft en bra helg. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan försöka lägga mig lite i min goa säng innan det är dags för jobbet i natt igen =)
/ Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0