Ny design.

Tja hörrni nu håller jag på att justerar mitt bloggutseende, det var på tiden. Så nu ska den vara färdig. Är kass på att göra sånt men den blev helt okej ändå. Ser ni den inte kan ni trycka på f5 =) Informationen som står i sidan av bloggen är ju helt fel men förstår inte alls hur jags ka ändra det.. konstigt.. om någon vet om hu rman gör så hojta..
Håller även på med lite klapptips till mor som kommer upp här alldeles strax, håll utkik.
Annars ska jag plugga nu i en timma och sedan blir det sushitime med Frida och Sandra =)
Ha en fin Tisdagskväll allesammans

/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Snygg design :) headern va läcker :)

2011-12-06 @ 21:35:51
URL: http://Charlottelagergren.bloggspot.com
Postat av: Anonym

Tusen tack :-) jag är så duktig så!! ;-)

2011-12-06 @ 23:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0