Musikhjälpens slut!

Åh nu fäller jag några tårar. Musikhjälpen är slut för detta året och man blir helt stum av allas engagemang och alla goda människor det finns. Till och med barn som väljer brot sina julklappar för att skänka pengar till detta projekt. Att fler flickor ska kunna gå i skolan. Nu har doms läpps ut och jag har fölt dem så mycket jag kan, ja nästan hela tiden....
Jason, Gina och Kodjo har ju gjort världens bästa jobb älskar att få höra dem, de e så duktiga. Så nu hoppas jag på en liknande upplevelse i nästa december. Jason är ju musikhjälpens far känns det som så hoppas han är med nästa år igen. Kodjo min favorit från morgonpasset i p3 har också varit grym.
18 miljoner har de tjänat in tack vare alla oss. För visst har man önskat några låtar allt.
/ Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0