Musikhjälpen/Plugg.

Nu har jag varit en flitig student som studerat sedan 09:30 i morse har dock haft musikhjälpen på svt play igång under hela tiden. Älskar detta projekt som svt och sveriges radio gör i hop. Ska önska massor av låtar under veckan för att skänka pengar till att alla flickor ska kunna gå i skolan.
Förutom önskelåtarna så finns det massor av aktioner och annat man kan köpa på deras hemsida. Gå in på sverigesradio och p3 så kan ni läsa mer om det. Eller slå på p3 och lyssna man kan inte få nog av alla underbara människor som gör massa projekt och dylikt för att samla i hop pengar. Så roligt att Kodjo, Gina och Jason är programledare i år också gillar allesammans. Ända till söndag sitter dom i glasburen och pratar i olika skift. Äta får dom inte heller göra stackarna för att påminnas om att tre mål mat om dagen inte är en självklarhet för alla i världen. Fin tanke.
Så nu ska jag strax bege mig hemmåt. Men vi ska äta middag först i hop jag och D. Kanske blir sushi eller ngt sådant om jag får välja ;)
Så återigen till böckerna i kväll igen..
Ha en finfin fortsatt dag...


-

Önska nu låtar och skänk pengar vettja =) Att gå i skolan är inte en självklarhet för alla som det är för oss.


/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0