Julmys.

I går hade jag lite julmys och julklappsbyte med Marte och Charlotte. Vi bakade pepparkakor och dekorerade dem med glasyr samt hällde i oss massa julmust och bytte julklappar. Marte fick av oss och vi av henne, hon ska ju iväg över jul. Visar julklappen jag fick sedan, ska visa den fina jag fick av Pernilla också.
I dag sov jag länge, vaknade kl 13 utan att ha vaknat innan, hatar att göra det, och jag vet inte hur jag kunde sova så länge det var längesedan sist om man säger så.
Så nu har jag mycket plugg att stå i innan jag ska på glöggmys med basguppen i kväll.
Bjuder på några bilder, kvaliten är inte super men som sagt flera gånger innan är min iphone lite defekt nu för tiden.
Marte gjorde en så fn avbild av Zico =)
Mina och Charlottes lite mindre talangfulla peppar kakor.
Martes fina gran med stjärna på toppen
Vår fina julgran med massa klappar under. Spännande =)
Doftar såå gott i hela lägenheten av detta julkit.
De fina tomtarna som vakar i fönstret =)
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0