Julklappstips far.

Tänkte lägga upp lite julklappstips eftersom det ibland är svårt att orioentera sig i djungeln av alla saker i butikerna. Börjar med klapptips till far.

Till far:

Elektriska kryddkvarnar. Sagaform 249:- st
-
Kryddkvarn batteridriven, svartKryddkvarn batteridriven, vit
-
Böcker så som tex Jag är Zlatan Ibrahimovic 169 kr CDON.com
-
-
Snapskaraff från sagoform 229:-
-
Snapskaraff, isbehållare & 4 st snapsglas
-
Tröjor från dressman, finns i en rad färger =)
-
Merino 299,-

-

Bruce springsteen biljetter eller något annat arrangemang. Från 495:- upp till 2000:-
-

 

Detta var 5 fina julklappstips.. Jag har köpt två av dessa och eftersom pappa inte läser bloggen kan jag säga att jag köpt de elektriska kryddkvarnen, en för salt och en för peppar. Tror detta kommer uppskattas av honom =) Bruce biljetterna ska han få i födelsedagspresent =)

Tips till mor kommer i morgon!




Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha men de går så fort me mikromat:D Bra tips:)har ingen anning om va jag ska köpa till pappa men nu fick jag lite förslag iaf;)tackar! :D

2011-12-06 @ 09:23:52
URL: http://sannafriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0