Julkappstips Mor.

Då var det dags för tipsen som du kan lägga under granen till din kära mor.

Till Mor:

Spabehandling, massage, ansiktsbehandling från 500:- I uddevalla finns en del behandlingar på:
-
-
Härliga kroppsprodukter från body shop, paketpriser från ca 300:-
-
-
Exklusiva smycken så som t.ex Efva Attlings populära halsband bricks ca 700:-
-
-
Hemtextil i form av färgglada löpare från Spira inredning 200:-
-
Pomerans Löpare, RosaKlotz Löpare, Ärtgrön
-
Gå på musikal eller evenemang meddin mamma, ta med henne på en upplevelse så som t.e.x Diggilo sommarturne eller Dirrty Dancing musikalen på ticnet.se hittar du biljetterna
-
-
Hoppas någon har nytta av detta, jag är mycket för evenemangs presenter, en upplevelse kan vara så mycket mer värdefullt i vissa lägen. Min present till mamma kan jag dock inte avslöja förrens efteråt då hon läser min blogg emellanåt. I morgon kommer lite tips till våra bröder =)
/ Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0