Irene Huss.

Tog en rejäl sovmorgon i morse, ändå till 11ungefär. Har verkligen inte tid med det, men känner mig så sjukt skoltrött just nu så jag struntade i skolan idag. De e sjukt hur skoltrött jag är, har inte kännt mig så här omotiverad till ngt nån gång tidigare tror jag. Tanken på att man inte heller har vinterlov som på den gamla goda tiden gör det hela ännu värre. Och den stundande stora tentan..SJUKT OTAGGAD.
Nu ska jag i alla fall sätta på den nya Irene Huss, jagat vittne. Konstigt det kommer kännas med vetskapen om att Lasse Brandeby är borta nu.. fy..
Hoppas på bättre motivation i morgon, håll tummarna för mig.

/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Inte kul att känna så:/ men motivationen kommer tillbaka ja lovar:) kämpa på <3

2011-12-13 @ 09:01:20
URL: http://anjapillan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas så, idag har det gått bättre i alla fall.

2011-12-13 @ 15:48:40
URL: http://karinsandratherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0