Friday.

Då är det bara ca 20 minuter kvar av denna dag älskar fredagar dom och söndagar är typ de bästa dagarna på veckan, kanske måndag också ;)
I dag har jag bara slappat, jobbat lite och självklart zappat mellan idolfinalen och handbollsvm. Hanbollen gjorde mig arg bara så det blev mest idol, de e så mycket slarv tycker jag.. fy.. Att Amanda vann var rätt även om alla de fyra sista idolerna hade vart värdiga vinnare :) Hennes version av vinnarlåten var riktigt bra, lite reggiesound i bakgrundsmusiken.
Nu sk jag nog sätta på en film och slappa bara. Är inte riktigt trött ännu. I morgon blir det midag med mamma, Garry och syskon :) I göteborg. Ska bli super mysigt.
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0