Fredag.

ÅÅh äntligen fredag, julafton börjar närma sig. Ser fram emot det mycket nu faktiskt, är inte lika stressad längre, hehe, går helt okej med plugget också. Så det sitter en glad Sandra bakom skärmen idag. I morgon är det tentatime för mig så dagen i dag har bestått av plugg och i kväll ska det bli räkor hos pappa. Mums!
Men inna dess ska jag försöka fortsätta plugga tills klockan bli 16 för då bär det av till gymmet och ett indoor walking pass. Måste erkänna att det var fantastiskt roligt. Så Pernilla, du hade rätt. Trodde faktiskt inte det skulle vara något för mig, men skam den som inte testar!
Gårdagen var fantastisk så trevlig julfest och mycket julgodis och vin kan jag lova att det blev. Kanske kan stjäla några bilder från Frida och Charlotte senare så jag kan lägga ut dem i dag eller i morgon. Min Iphone är ju som skrivit tidigare ganska defekt i färgerna så det är inte så roligt att ta kort längre, ska laga den såsmåningom ;)
Nej nu får jag fortsätta.
/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag vet du ska lyssna på mig:) <3

2011-12-16 @ 20:00:36
URL: http://anjapillan.blogg.se/
Postat av: Sandra

<3

2011-12-21 @ 14:23:07
URL: http://karinsandratherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0