30.12.11

Fredag idag och jag ser så mycket fram emot i morgon. Då är det äntligen nyårsafton. Känner på mig att 2012 blir ett bra år. Det bara pirrar i hela kroppen när jag tänker på det. Jag tror inte som majaskrifterna att jorden kommer gå under utan jag tror på förändring under detta år. Att det kommer ske en förändring i världen, till det bättre förhoppningsvist. Det är upp till oss människor att ändra på oss, sluta kriga, ge mer kärlek.
Året börjar förvisso med den största tentan hittils men går det inte så går det inte, jag släpper något på kraven denna gång, det har trots allt varit jul och nyår. Men självklart ska jag göra mitt bästa.
I morgon bär det av till Norge och mot nyårsmiddag och fest. Jag och Charlotte var och handlade in allt gottis vi ska ha med oss från systemet och nu inväntas bara partymoodet och klockan. Har inte blivit någon ny klänning i år utan det får bli en nygammal, har massor hängandes i garderoben jag inte använt. Så jag får leta fram något.
Nu blir det strax en sen lunch med Charlotte och sedan ikväll bjuds det på middag hemma hos pappa. Ska även baka en efterrätt till i morgon som vi ska ha med oss till Jon och A-M. Kommer bli en toppenkväll!

Så nu tillbaka till pluggandet och kanske lite dammsugande ;)



-

-

-

-

-


/ Kärlek



Kommentarer
Postat av: Pernilla

redan gått ett år sedan den bästa nyårsfesten! va såå kul! Hoppas ni får en toppenkväll imorron, de är du värd! <333

2011-12-30 @ 20:43:10
URL: http://anjapillan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, herregid va tiden går fort. Den bara passerar förbi! ;) Ni får också ha en toppenkväll!

2011-12-30 @ 22:46:55
URL: http://karinsandratherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0