11.50

Dåså, då har jag hunnit med att besiktiga pappas  bil, fått en god frukost hos mormor och Anders samt hunnit gått en långpromenad med dem och klockan är inte ens 12. Nu ska jag ta tag i plugget igen. Ska bli spännande att se hur mycket jag orkar idag, är inte alldeles kry. Vaknade med världens halsont. SÅ nu börjas det igen. Shooot. Ska nog börja röka igen så jag kanske kan hålla mig frisk. Jag har ju i princip vartt sjuk ända sedan jag slutade med det giftet... WEIRD.
Gårdagen var i alla fall väldigt härlig. Pluggade hela dagen och tränade Body Pump. Efter det bestämde jag och Charlotte oss för att gå ut och ta en bit mat, så det fick bli butlers nachostallrik, den är så himmelsk god. Efter detta gick vi på bio, vi såg Sherlock Holmes, a game of shadows. En ritkigt bra film. Älskar när det är spänning blandat med massa komik inemellan. Så toppbetyg från mig.
Ikväll blir det kanske en till bio, får se vad jag orkar när jag kommer till D senare. Men i så fall ska vi kika på The girl with the dragon tattoo. Hört att den också ska vara bra. Fredrikstad har faktiskt Norges andra största biograf så det är lite annat än att sitta i Uddevalla och kolla.

Ha en fin dag.

-


/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0