110.

Jag är HELT SLUT. Har seriöst pluggat oavbrutet sedan kl 11 och det är faktiskt 3,5 h. Dom säger ju att vi människor egentligen inte orkar hålla full koncentration mer än ca 30 minuter. Jag håller med om det.
Mina anteckningar jag gjort som strax är färdiga (blir nog ca 5 sidor till) är uppe i 110 sidor. Det är på datan alltså, inte för hand. Tycker någon synd om mig?.
Det värsta av allt är att detta är så oerhört intressant men det är för mycket. Man tappar liksom modet när man ser summan av det hela man ska kunna utantill den 4.e och när är det? Jo det är typ på onsdag!!! Jag kan inte ens hålla koll på dagarna.
Men jag klarade i alla fall läkemedelsberäkningen så nu är jag i fas med allt. KÄNNS UNDERBART!

Nu ska jag fortsätta plugga, ska plugga till ca 16-17 och fortsätta med nya hjärnceller i morgon. Nu när allt förarbete är klart då är det bara att nöta. Kanske får åka förbi skolan för att skriva ut alla dessa sidor och vem vet, då kanske det även blir en sväng in till Överby.
I kväll ska vi se bio igen, fast jag och D. Blir nog en sushimåltid innan dess och lite planering inför nyår med söta A-M. Tror jag blir kocken i år igen. Wiii.. älskar att laga mat.
Dett var ett väldigt flummigt inlägg men så är det i bland.
Ha en fin dag
Bjuder på en bild från strax innan jag fyllde 20, en underbar majdag som ger mig goda minnen och hopp om att våren snart är här igen.
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0