Tips.

Jag har ju skaffat mig en del favorit parfymer genom åren men nackdelen är att det är så dyrt att köpa här hemma och åker man utomlands är det inte säkert att just den airshoppen har sin egen favorit. Därför fick jag ett tips av mamma på några sidor där dom säljer billiga parfymer/kosmetika och herrejisses vilka bra priser. Jag ska lägga en beställning redan i morgon på min nya favorit doft. ( vill även göra en skobeställning )
www.beautystore.se

Believe Edp 100ml
Detta är förövrigt min favorit för tillfället: Britney Spears - Believe 100 ml: 258 kr  butikspris: 550

Britney Spears dofter är sällan några jag tycker är goda men just denna är sååå god och den passar mig perfekt. Den får en favoritplats bland mina andra favoriter som är: Jean Paul Gaultier - Classique, DKNY - Be delicious, Naomi Cambell - Original =) Älskar att dofta gott =)
/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej vilken fin blogg du har! Allt bra? :)

2011-08-05 @ 13:00:20
URL: http://josefineekstedt.blogg.se/
Postat av: Sandra

tack :) Du med :)

2011-08-05 @ 16:19:36
URL: http://karinsandratherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0