Sjukling.

Jag är en och har vart en sjukling de senaste dagarna därför har jag inte uppdaterat. Jag har mest legat i sängen emellan arbetspassen och önskat att jag vore rik så jag kunde sjukskriva mig (är inte det sjukt att man måste jobba även om man mår kass bara för sin ekonomiska situation) det är inte så lätt att avra student minsann.
I alla fall så har jag verkligen tagit helg i dag. Jag tog sovmorgon efter arbetsnatten och efter det kom Sandra förbi med Ben & Jerrys. Nu fick jag även serverad mat av mamma, hela familjen har varit hos mormor men jag vill ju såklart inte smitta dem så jag fick maten hem istället. Nu ska jag bege mig bort mot Ica Kvantum och hämta ut mitt paket från ellos (köper nog lite chips också, har cravings)
I morgon får jag se om jag beger mig till Dennis, han kanske får mig att må bättre, jag orkade inte i dag bara, kände jag behövde en dag i stillhet.
Ha en fin helg.

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0