Några dagar hos D.

Hej.

För er som inte kan komma in på min blogg ska jag tillägga att jag vet inte vad det är som hänt. Det varnas för virus men jag använder ju nästan bara mina egna bilder...:-/

Anyway, nu har jag några dagar ledigt innan Turkiet och jag spenderar dagarna fram till fredagen här hos Dennis. I går när jag kom överraskade han mig med Sushi och den allra nyaste filmen med Maria Wern. Vi är ju sådana suckers för deckare jag och han.
Nu är han på jobbet och jag tog mig synnerligen en rejäl sovmorgon i dag. Har pysslat lite hemma hos honom nu och innan han kommer hem från jobbet ska jag hinna se ett serieavsnitt av entourage, ytterligare en serie jag ska börja se. Som skrivit innan är det en del serier jag alltid velat se men bara halkat efter i. Så nu blir det entourage =)
I Kväll får vi se om vi ska fira, Dennis kanske har bra nyheter =)) i så fall blir det några glas vin. Annars har vi i vilket fall bestämt oss för hemmalagad pizza i kväll =)
Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Sanna

hihi mmh jätte fina eller hur:) lite stora bara tycker jag bara men men.. Nä nu blev du allt överaskad;) haha

2011-08-17 @ 17:20:59
URL: http://sannaswayoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0