Min helg.

Min helg har varit så lugn att jag inte kommer i håg när jag hade en sådan helg senast. Men jag behövde det för att krya på mig och det har jag gjort nu mår jag ganska så Prima. fortfarande lite hosta och snuva men det står jag ut med, i morgon kanske jag kan ta ett träninspass t.o.m efter en veckas uppehåll.

Nu ska jag strax bege mig ut och gå i en timme med Zico, sedan blir det en härlig dusch följt av vila innan jobbpasset i natt. Nu ger jag mig på den näst sista natten. Ska bli skönt med lite välförtjänt ledighet nu i två veckor innan skolan börjar.

( Har lite nya fina saker att visa upp också, bland annat tre par skor, jag är ju fortfarade samma gamla Sandra)

/Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0