Hemma! =)

Nu har jag kommit hem från en helt underbar resa med goda tjejor. Tillbaka till verkligheten. Vi har ätit massor av god mat, träffat massor av underbara människor, solat och badat, druckit massa fruktiga drinkar och god öl. Vart på turkisk afton, på en underbar båttur, fotats på stranden och bara njutit av varandras sällskap. En vecka värd att minnas för evigt. Tack tjejer, ni gjorde detta till en kanonvecka.
Jag kommer lägga ut en del bilder så småningom men jag nmåste få allas kort först, det kommer bli en del foton då bara Frida ensam tog ca 700 st. Så på fredag ska jag och usb-minnet på en liten införsamligs tur =)
Här kommer en bild på mig och Frida så länge.



/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0