God Morgon.

Äntligen har jag fått sova efter en jobbnatt. Har verkligen sovit dåligt denna sommaren efter att jag jobbat natt, men i dag så sov jag ändå till 15, visserligen vakna jag ett par gånger ocg riktigt tvingade mig själv men ändå.
Nu väntar jag på att älskade mamma ska ringa, tror vi ska bege oss till bjursjön för att grilla korv och bada, mamma Zico och jag. Jag bara älskar min mamma, hon är den bästa ever, ingen är bättre än henne och jag är så lycklig lottad att få ha henne som mamma. Älskar våra stunder tillsammans så nu ska vi riktigt mysa av varandras sällskap.
I Natt blir det jobb i gen följt av två nätter ledigt, vet inte riktigt vad jag ska hitta på då, har egentligen lovat pappa Tyskland men jag vill nog hellre till älskling, vi får se.
Ha en fin, underbar och solig tisdagskväll.

/ Kärlek




-

Man ljuger ju inte om man säger att jag har världens snyggaste mamma också?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0