Gårdagens bilder.

Jag berättade inte allt om igår i förra inlägget, men det jag kan säga är att innan nästa sommar blir det en tyskland tur för påfyllning inför sommaren 2012. Snacka om att det var billigare än va jag trodde, helt sjukt billigt.
Eftersom jag har en stundande resa till Turkiet kunde jag inte köpa allt för mycket men jag har nog så det räcker för i år ändå.
Det blev, 6 flak öl (varav 3 till D) En flaska sprit (till D) 3 boxar med 3 liter vin i vardera, och fyra flaskor vin till vinhyllan. Detta tillsammans landade på ca 60-70 Euros. Det motsvarar alltså ca 550-650 svenska kronor vilket är mycket billigt =) Sandra är en mycket nöjd och tillfredställd tjej i dag.
-
-
-
-
-
-
-
-
Sammanfattningsvist, en härlig dag med ett gott resultat =))

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0