Förberedande.

Man måste vara ute i god tid för nu vet man ju adrig när vintrarna börjar längre, rätt vad det är så har vi vinter redan i början av oktober. Så efter att jag investerat i riktiga vinterskor så fyndade jag en grymt snygg halsduk och en mössa på rean hos indiska. Halsduken är i en härig lila färg och mössan är svart med en stor ull knopp på toppen, så söt. Fick även örhängen och ring av min goda mamma från London.
Jag tittade även på riktigt varma jackor och sveas jackor är fina 2999 riksdaler men ska man ha en canada goose så får man lägga till ytterligare 4000 ungefär. Jag får se vad jag gör, kanske väntar med en dyr och go jacka till nästa vinter, man vet ju aldrig vad som händer i år nu när jag ska börja träna, vill ju helst inte slänga jackan om jag väl lägger pengar på den. Anyway det var ite egna tankar bara. Nus ka jag smita ut på en halvtimmas promnad med Zico sedan kommer min privata taxi (mamma) och hämtar mig för att köra mig till jobbet.
Ha en underbar avslutning på veckan.



/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0