En härlig dagstripp.

Äntligen (får jag nästan säga) sitter jag hemma i min soffa och myser ner mig framför datorn för ack så trött jag var sista biten hem från Tyskland när jag körde, tror jag höll på att somna ett x antal gånger.
Vi har i varje fall haft en trevlig dag, jag, Charlotte och Pappa. Åkte redan 04:00 i morse och eftersom jag vaknade 14 i går efter nattjobb fick jag inte sova direkt något innan :S Så som man kan förstå så blev jag trött nu fram på slutet.
Berättar mer i morgon och slänger ut några bilder...Nu ska jag nämligen titta på ett avsnitt av Covert Affair (grym serie) sen tror jag jag sussar gott vid 21-22 tiden.
I helgen väntar jobb med goa Matilda, snart är sommarschemat slut och då blir det till att spendera en del tid med älskling innan veckan i turkiet.
Älskart!

/Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0