19.08.2011

Hejsan. Sitter med mitt morgonkaffe framför datan hos Dennis nu. Han kommer och hämtar mig alldeles strax och då beger jag mig hemmåt. Ska äta middag hos mormor i eftermiddag så det blir att ta en långpromenad upp till henne direkt när jag kommer hem. Gårdagen var jättemysig, satt och lunchade med goa tjejer i solen och efter det blev det Pirates of the Caribbean med D.
I helgen blir det lite jobb och förhoppningsvist kan jag krama P som är på besök i stan denna helg. Lördagskvällen tillbringas nog med Robin. Vi har lite stundande planer nämligen =)
Ha en fin avslutning på arbetsveckan

En något överdrivet stor bild, men detta blir mina nya vinterskor och det kändes när man klickade hem dom. 1699 riksdaler men jag har lovat mig själv att sluta köpa skit som bara håller i en säsong och jag har lovat mig själv att aldrig mer frysa om fötterna. Så timberland kommer välkomnas med öppna armar hos sin nya mor.

/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaha aa den lilla skitungen! :)haha

2011-08-20 @ 16:22:52
URL: http://sannaswayoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0