110807

Herrejisses va jag har cravings på pizza i dag, när hade jag det senaste liksom? Förstår inte vart det kommer i från och jag vill absolut inte äta en pizza i dag då min träningsvecka har varit ofattbart bra... Större problem finns, i know men jag är bara chockad över vilket sug efter just pizza jag har.
Men men åter till själva inlägget. Jag har nyss vaknat efter ännu en arbetsnatt, sover så himla dåligt, vaknade 13:00 och har bara snoozat sedan dess, knappt sovit något alls, detta resulterar alltså i att det endast är 5 timmar sömn jag har fått ungefär nu två dagar i rad och jag ska på natten i natt också, vet inte riktigt hur detta ska gå.
Jag är i alla fall ledig i två nätter efter denna natt och det blir att åka till Älskling och njuta där av att i alla fall kunna sova ordentligt.
Har precis ätit lite "frukost" och hunnit med en långpromenad med min duktiga Zico, helt underbart hur duktig han har blivit, han går fot lös när vi möter folk, fick en fin komplimang av en herre vi mötte också =) Det gör ju självklart en mamma stolt ;)
Detta kan nog vara det mest röriga inlägget jag någonsin publicerat, men ni får ha en fin eftermiddag

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0