On a late April day.

Herrejösses va tiden springer iväg från mig. Det är redan den 26 april och solen har strålat som sommarsol i över en vecka nu. Underbart. Jag ska kommai gång med jämna updateringar såsmåningom för de få som läser men jag måste få någon rutin på det hela. Nu sitter jag i alla fall hemma. Gick itne ill skolan i dag i alla fall, mådde itne bra när jag skulle upp ur sängen i morse.
Annars har live rullat på som vanligt, har som sagt haft mycket sol så passat på att vara ute så mycket som möjligt. Fick godkänt på min hemtenta och nu är det bara en kurs kvar detta läsåret, det känns grymt skönt!
Well well, jag återkommer nog senare under dagen!
/Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0