Snoozing.

God morgon.
I dag har jag nog snoozat i fyra timmar innan jag gick upp, eller jag gick upp klockan sju för jag trodde jag hade tvätttid, men när jag väl kommit ner till tvättstugan med all min tunga tvätt var det någon sucker som hade suddat ut mitt namn och skrivit upp det i morgon 1130 istället, hur jävla kul är det då??? NOT!!
Men men sånt är det, nu ska jag hälla i mig mitt morgonkaffe och min morgonshake ta ut min skatt på promenad och sen springa till bussen som går till skolan, har en föreläsning i dag 1315 - 1600 hoppas den är intressant.
Ska även hem till storebror i kväll och titta på en smörgåstårta resten av släkten ska äta, hum, undra om de gör något med en lite bit? Tror inte det hihi!
Ha en bra dag.
/Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0