Last Night was Pretty GooooOooOOod.

Galen kväll i går, ja det var förnamnet, hade grymt kul hos Marte och sedan på mortens var de också bra. Synd att de var lite mycket folk men de var ändå grymt, de e ju så i Uddevalla när de är löneheg och allt, då är de bara ett ställe folk går till.
I dag får jag sota lite för gårdagen, eftersom man ätit nyttigt och itne druckit på länge så är det ju värre dagen efter nu! Men jag startade dagen med en långpromenad på 1 timma, sen ikväll blir det en till långpromenad och i morgon börjar jag träna =) Ska bli så kul. Nu sitter jag med halv öppna skolböcker och ska börja läsa, men de går inte så bra som vanligt men jag måste verkligen, sitter även och funderar på Martes överblivna tacosallads rester, när man inte får smälla i sig en pizza vill säga.
Min kamera är inte bra, så vi tog de flesta korten med Pernillas kamera, hoppas hon kan lägga ut dom snart så jag kan smälla upp några galna party pics här.
Anyway, nu blir det skolböckerna, sedan promenad m Robin och Marte och sedan Tacosallad, typ... hihi
Två halvbra då =)
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0