Hektiskt.

Mitt liv är en gnutta hektiskt just nu men det är bara roligt med skolan, energin är nog inte riktigt på topp men snart kommer det vara bra. Nu sitter jag och finslipar lite på arbetet och i morgon ska vi träffas basgruppen och göra det sista, skönt nästa vecka när de inte är någon redovisning. I helgen ser jag fram emot att äta mmm undra va D ska laga för mat =)
Sitter och försöker sålla band gamla kort också stöter i hop med riktigt goa bilder, har för vana att alltid framkalla kort så jag har massor utav dem men det är jätteroligt att bläddra i, skratta till kanske fälla en tår till ibland när man ser tillbaka på livet. Det är mycket som har förändrats och jag saknar i bland den gamla tiden. Men life goes on och jag har det underbart nu också. Nu börjar livet sätta fart. Men i alla fall så hittade jag bilder från en fest förra sommaren, den festen var bara så rolig, skrattade hela kvällen, ja en underbar kväll helt enkelt.
/Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0