Fyndat.

Hola Hola.
I dag har jag varit ute på stan i säkert 5 timmar och det är sant, i denna lilla hamnstad. Det började med en varm kopp te på coffe roomers uteservering i höstkylan. Sedan fick jag sprungit på en liten 15 kronors affär som hade halva priset, rubb och stubb som affären heter har ju inte endast 15 kronors saker längre utan mycket fina dyra inredningsgrejer också. Så jag fick fyndat en bedårande filt som jag tafsat på flera gånger förut men till priset 350 kronor har jag blivt snål men idag fick jag den för ynka 125 även en fin silverkrona att ha värmeljus i fick jag inhandlat mig och det blev så bra här hemma. Kommer bli ännu finare med mina nya soffor sen och mitt nya matbord =) Längtar!
Efter den shopingen bstrosade jag och Marte upp till da capo ett second hand place där jag fick tag i en jättefin poncho som man ska ha ute en marinblå med väldigt ålderdomliga och fina silverspännen samt en blus i oversize värd att dö för och det är inte ens så att plånboken märker det ynka 120 kronor. Sedan när jag ändå är inne i skrivaresset så ramlade jag in på pingstkyrkans secondhand där jag köpte mig ett fins silverfat där man kan ha kakor eller fina ljus på de e riktigt fint, riktigt shabby chic som jag gillar det =) .... Ett runt matbord fick följa med hem också som ja ska måla och byta dynor på det kommer bli så fint om det nu får plats vilket är en annan historia. 
Älskar i alla fall mitt hem och det kommer bli destu finare med omtapetsering i alla rum samt nyrenoverat badrum och kök i januari!
Livet Leker nu om man får säga det så! Jag är kär i livet. mitt hem och min man. Och för all del mina underbara Vänner <3
Uppdatering inom kort med bilder.
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0