Första Dagen på dessa 4 år.

Då går vi in i ännu en fyra års period av blå regering.. de är inte de allra värsta de allra värsta är att det faktiskt inte finns några vinnare, alliansen har minoritetsregering vilket innebär att Sd kan springa runt och spela allan med alla motioner och påverka en massa.
Hoppas att vi lär oss, är inte en stolt svensk i dag, Fredrik Reinfeldt är okej men Jimmy Åkesson?
Annars har jag en bra ledig dag har varit hemma hos Pernilla i några timmar och pratat Thailand och massor av annat, nu myser jag med min hund, älksar verkligen Zico... Ska strax städa och dricka min soppa sen i kväll blir det en joggingtur.
För Hela Sverige =) I'm still Red
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0