Ett Meddelande från Nattetid.

Helgen har varit lugn nu i mina diettider, hade väl kanske önskat annat men det är helt okej att vara nykter och i sans några helger på raken nu! Var hos D i lördags och vi satt bara inne i regnvädret och kollade på intressanta politiska disskusioner och jag är mer säkrare än någonsin att jag är RÖD... Rösta Rött säger jag bara...:)

Anyway så var jag ute och promenerade med Marte på strandpromenaden i kväll det var riktigt härligt höstväder, kvällssol och mycket folk. Nu har jag snart jobbat färdigt också bara två timmar kvar dock är jag väldigt trött men till veckan väntar nya utmaningar i skolan vilket ska bli roligt sedan avslutar jag evckan i norge med vänner och mitt födelsedagsbarn <3

Some Pics





/Kärlek

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0