Chocken.

I dag har jag fått chocken, kommer inte i håg att skolan kunde vara så påfrestande, i mina diettider och allt. Har insett att det kommer vara massor utav plugg nu i höst hoppas man kommer in i det smidigt för i dag har jag tänkt: hur ska detta gå till?!
Men efter många om och men satte jag mig och skrev om olika begrepp och jag skulle ta lidande ur olika perspektiv, jag och min grupp ska förbereda 5 begrepp med en redovisning på 20 minuter varav vi kommer redovisa ett utav de fem, men vi måste förbereda, luriga dom är de där föreläsarna. Men men det gick förvånadsvärt smidigt ändå och nu är jag färdig ska bara skriva rent det på datan och lägga in det i min mail. I morgon ska vi mötas vi i gruppen och hoppas vi bli färdiga så att jag kan ha torsdagen ledig jag har en massa jag måste få gjort, städa förrådet tex. Hoppas nu jag har en utbildning om 3 år så jag inte ballar ur men det ska väl ske mycket för de.
Och över till något helt annat ur hjärnhalvorna:
Jag längtar tills jag kan slarva lite med dieten så jag och mina tjejer kan gå ut och äta på en go restaurang och småtjata om värdsliga ting. Och jag längtar tills jag och kärleken kan sitta och äta en romantisk middag med ett eller två glas vin till...Ja, jag tänker på mat jag! Intressant!
/Kärlek

Kommentarer
Postat av: anja

Sandra, du är bäst efter mig liksom. men om du är snäll så kanske vi kan dela plats sötiz <3

2010-09-10 @ 19:00:05
URL: http://anjica.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha ja snälla !!! :)

2010-09-13 @ 05:05:24
URL: http://karinsandratherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0