Yeah Right Fellas.

Jag är trött. Var hemma 6 i natt efter en lååång fartfylld partynatt i göteorg. Först restaurang, sen en flaska vin hos mammas Garry sen Park Lane, dansade bokstavligen så mycket att jag tvivlar på att ja kan gå i dag! My feets are hurting.
Anyway ja får lägga ut lite bilder här senare, de blev inte så många mest filmer, vi hamnade ju vid ett bord med Bingo, och innan dess satt vi på vip hyllan med en sven-sex gäng och bakom oss fick vi syn på Claes Malmberg, Robert Gustavsson och Tommy Körberg. De satt där i godan ro och blickade ut över dansgolvet och praktiskt taget min och Charlottes rumpir eftersom vi stod en meter i från dom och dansade, haha.
Jaja, det var lite roligt. Uddevalla är ju en stad man senast går ut i, nu blir det göteborg i fortsättningen jag menar några utav skälen är ju att de är trevligt helt nytt folk och att krogen inte stänger förrens 5-6, då får man dansa hur länge man vill och stämningen är ju Kalas.!
Later
/ Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0