Time for a Simple Saturday.

Åh va härligt det är med familjtid, i onsdag mös jag med mamma och Sebastian hela kvällen, vi bara skrattade och pratade, det är så himla roligt att träffa sin familj när man inte träffar dem på samma sätt längre. Nu ska jag strax springa iväg till bilen och åka till Matthias fotbollsmatch den är viktig i dag så jag ska vara där och titta. Efter det ska jag upp till Pappa och mysa med en god middag som jag ska laga, bara vi två <3
Är skönt efter en hektisk fest sommar att bara vara en Lördag, underbar känsla, lite som förr, inga måsten inget planerat. Underbart =) Tror jag ska laga kyckling i ungen med lite turkisk youghurt, är svårt med helg maten när man sparar på fettet men det går allt. Natten kommer jag tillbringa hos min Underbara Pernilla.
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0