I'm Drying Out.

Ja jag torkar helt enkelt ut här på bloggfronten men jag har faktiskt 100 ursäkter som går i god för det. För det första så har jag så himla mycket i skolan, det är något nytt varje vecka och nu närmar sig tentan, sen så har jag haft mycket att göra man vill ju hinna med mer än skolan, så vänner träning och energi till annat har gått. Annars har jag inte haft någon hjärncell över till att hitta på något värt att skriva om.
Men för att summera de senaste veckorna kan jag säga att jag har mått konstigt, ja de är rätta ordet, jag har mått kosntigt, oerhört glad i bland och raka motsatsen vissa dagar, kanske är den där höst depressionen alla pratar om vad vet jag!
Men mestadels är jag såklart glad som alltid, nu sitter jag med en kopp Karamell Te i soffan och myser, kom procis hem från jobbet och innan jobbet var det plugg med min härliga basgrupp plus en långpromenad i regnet och jag höll på att frysa i hjäl, bokstavligen.
Nu ska jag kanske lägga upp något inlägg till annars närmar det sig läggdags, Ser så mycket fram emot december, Thailand, JUl, och nyårsfest =) Life is good when it is!
Plenty of Love Honeys

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0