God Kväll.

God Kväll. Jag ska bara börja att skriva att jag är måttligt trött på min layout, nästan så man skäms. Men jag ska jaga Charlotte hit någon dag. Sitter förövrigt och har lite smått ångest inför tentan fortfarande, jag tar inte riktigt tag i det.
Men i morgon börjar allvaret vill jag lova. Anyway så har jag haft en bra dag, varit med basgruppen. Helgen har varit grym, träffat D:s mamma, så himla söt nu väntar jag på att te vattnet ska koka upp så ska jag sätta mig och dricka en varm kopp Karamell te tror jag!
I morgon skall jag upp tidigt för att gå på föreläsning sen sitter jag kvar i skolan en stund och pluggar på tentan efter det är de plugg och middag hos Marte följt av promenad och handbollsträning. Äter massor nu känns det som så snart blir de tre veckor cambridge i gen, November blir en ny September så att säga, jippie.
Later....Aligator... *fniss*
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0