FOKUS.

Helt ärlig har jag blivit rent utav kass på att plugga, förstår itne vad felet är. Man har tid till allt annat, så som att städa, vara inne på facebook etc men annat har man då inte tid med?!?!
För att försöka få struktur på dessa kritiska dagar som är kvar innan tentan har jag nu gjort upp ett schema som innefattar hela 8 timmars pligg per dag, förutom lördag då det är nada och söndag då det är fyra timmar. Klarar jag inte av tentan då, då stryper jag i princip mig själv om det går.
Så dagen i dag har bestått av total Ångest!!!! Jag bara längtar tills tentan är gjord och jag får ett G min lättnad kommer då vara total. Det värsta är ju bara då att de återstår typ 1000 tentor tills jag är färdig med utbildningen men förhoppninsvist kommer man in i det. Detta var ett sjukt tråkigt inlägg men min hjärna sprängs av överbelastning av ingenting, komiskt. Lördag är den enda jusa punkten jag ser just nu, ge mig lördag och en ny hjärna Tack
Annars är alt fantastiskt, fjärilar i magen!
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0