Os.Frontale Os.Temporale Os.Nasale osv osv.

Jag är väldigt busy om dagen får jag lov att säga. Just nu håller jag på med alla kroppens skelettben, muskler och leder. Ska veta alla dessa på både svenska och latin och vart dom sitter tills på tisdag sedan börjar vi (vilket vi redan startade med idag) Cellerna. Hur cellerna är uppbyggda och allt mellan himel och jord. Det ändå jag kan göra är att plugga hoppas tentan gick bra som ja betade av i fredags.

Nu är de bara några veckor kvar till Thailand. Då blir de lite människokroppen på stranden en viss tid förövrigt blir det sol bad, massage och massa äventyr.

Om ni vill ha ett smakprov, look down!




/Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0