Mina Resor.


2005 Malta 3v


2006 Prag 4 dgr



2006 Turkiet Side 1v

Översikt av Side

2007 Bulgarien 1v



2007 Malta 2v



2008 Thailand Koh Samui 2v



2008 Bulgarien 1v



2009 Tunisien Sousse 1v




Åh jag sitter här i höstmörkret med levande ljus och tänker tillbaka på mina resor. Jag älskar att resa men det får ju gå efter plånboken. Jag tycker jag har hunnit med en del eftersom jag flög första gången som 16 åring och själv med en kompis dessutom.
Det är så många platser i världen jag vill se, jag vill åka mer till afrika en safari i Kenya hade varit grymt eller varför inte en mc tur genom Namibia. Sen vill jag till Venezuela, Brasilien, Usa, vietnam, Japan, Kina, Filipinerna, malaysia. Hade varit grymt även att komma till Australien och nya zeeland, kanske kanada. Ja det får komma, men man kan inte göra allt på samma gång. Nu har jag Thailand att se fram emot och nästa vinter får de kanske bli Något av ovanstående länder från Asien Malaysia eller Filipinerna. En sommarsemester hade heller inte varit fel, hade velat åka till Egypten. Men i alla fall snart bär de av till Thailand, bara en ynka månad kvar. Sen blir de London när Marte fyller förhoppningsvist. För de är klart alla länder i Europa vill man självklart besöka också. Paris, Milano, Rom, Barcelona, Greece. Ja.... jag befinner mig i drömmarnas värld nu men berest ska jag vara innan jag dör. För att inte glömma min absoluta dröm, få jobba med välgörenhet utomlands, afrika asien you name it.
Yeah Yeah, verkligheten here i come.
/ Kärlek




Kommentarer
Postat av: Erika

jättehäärliga bilder!!! snacka om att bli sugen på att åka utomlands när man ser dom här bilderna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0