Måndag.

Nu är det måndag morgon och jag har varit uppe sedan halv 7 i morse. Ställde min klocka på 6 men snoozade lite. Har varit ute med zico och sitter nu och tar de lugnt med en kaffe kopp, ägget har nog kokat klart nu så det får bli frukost och efter de intensivt plugg. Det känns väl sådär vill bara få tentan avklarad nu så man kan börja på nästa kurs fri från kompletteringar. Snart är de thailand inte många veckor kvar nu, det ska bi superskönt. ÅÄÅh <3
I Helgen bär de nog av till Älskling i alla fall på lördag, fredag blir väl tenta fest skulle jag tro. Och om en vecka startar jag med underbara cambridge ren kur i gen. Wonderful!
Hörs kanske senare, ha en underbar dag!
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0