Vilken Härlig Dag.

Hem ljuva hem säger jag bara. Kom hem vid 13 och fick ett sjuhelsikes välkomnande av min älskade Zico och Charlotte som är Zicos trogna moster. Blev en lite härlig stund på min soliga balkong och efter det gick jag i väg och hämtade mitt efterlängtade paket från h&m och allt satt som smäck. Ska nog få till att visa.
Strosade runt på de soliga gatorna med zico, fick för mig att köpa sushi så jag och zico satt i en timma i margaretegärde parken och solade oss, nu är jag hemma och ska strax bege mig med bestämda steg till Camilla där vi ska ha updates med varann. Underbara Sommar <3
Btw så fick jag inhandlat århundradets kap när jag väntade på bussen i förmiddags, så mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0