Party a la Sandrochka.

Jag kommer snart klassas som alkis, eller inte kanske men i går var det den åttonde dagen av alkoholförtäring för mej. Men herrejisses va jag hade det kul! Älskar mina vänner. Det har slått mej att jag har världens underbaraste vänner och vi kommer hålla i hop för evigt. Mina älskade vänner.

Vi spenderade några timmar hemma hos mig innan vi drog till staden vår senare på kvällen blev en vild karuselltur i virvelvinden eftersom charlotte inte kunde sluta ropa spin spin spin. Jag blev yr kort sagt.

I kväll jobbar jag men i morgon blir det kalas med mina arbetskamrater och på Lördag kommer efterlängtade Johanna ska bli underbart att träffa henne och Philip, saknar de gamla tiderna mycket emellanåt även om jag tycker livet är fint nu också.

Some Pics





Kärlek

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härliga bilder hjärtat! Längtar tills ikväll =)

2010-07-31 @ 14:51:50
URL: http://mykindoffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0