Nya Favoritplagg

Nu är jag precis hemkommen från en trevlig middag ute på en italiensk restaurang med min familj. Det blev en äkta italiensk pizza, ciao ciao, delicious om man får lov att säga så.
I går var det tänkt att vi skulle gå ut och parta lite vi i tjejgänget men tyvärr fick Elin lite oväntat urinvägsinfektion från det blå så hon fick åka till akuten och få sig lite penicillin. Anyway var det trevligt innan det hände men det blev allt bra kallt framåt kvällen :/
Jag kan inte heller med blogdesign fattar inte hur jag gjorde förut när jag hade blogg...
Men nu till själva syftet med inlägget alltså min shopping de senaste dagarna.. Älsar allt och det kommer garanterat användas flitigt nu i sommar och även till vintern när det bär av till Thailand =)
Måste ju bara säga att jag bara älskar långklänningar så det var sagt.
Kärlek Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0