Mys

Att vara ensam kan faktiskt vara härligt i bland, men det allra bästa är väl ändå att vara omringad av sina nära och kära. Men just nu njuter jag av min ensamma tid, jag som egentligen är en liten ensamvarg.
I går var jag och Sarah iväg en hel kväll själva, herregud va vi delar massor av minnen, nu blir det inte att vi ses så ofta men vår historia är ju oslagbar. Är så himla lyckligt lottat att jag har mina vänner som följt mej hela vägen ända tills nu, visst har det inte varit lätt alla gånger heller, det är det ju inte i något förhållande ;P
I alla fall så sitter jag här nu efter toppenkvällen i går och toppendagen i dag och njuter i soffan med lite marbou polka som är så god. Hoppas på uruguay i brons matchen hade varit lite roligt faktiskt.
I morgon kanske jag lägger ut lite bilder från fredagskvällen, men i morgon kväll kommer jag även att ha fullt upp med att umgås med dom jag älskar allra mest, mina vänner och förhoppningsvist min beloved D <3
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0