Galans

Gårdagen var helt fantastisk, finner inga ord, bara att gårdagen var fantastisk.
Planerna blev ændrade i sista sekund då det blev øsregn efter en riktigt klibbig dag i uddevalla i går. Då tyckte min D att det var bættre att jag tog med mig Zico och kom till solen i Norge i stællet så de gjorde jag =)
Det var fortfarande festival hær i fredrikstad nær vi kom ner till stan så det blev en spontan utgång och visst ær væl dom alltid de bæsta. Vi satt och Lyssnade på reagge som en av min vænninas vænner stod før med ett grymt band, det var ett sjuhelsikes drag och det var bra vill jag lova, bob marley før hela slanten.
Efter elva var det øver men då gick vi vidare till en uteservering som spelade massor av bra musik och det blev en och annan irish coffe faktiskt, men några alkoholdrycker før mycket blev det men vad gør de en perfektionskvæll som i går ???
Nu sitter jag och førsøker lasta upp bilder på min otroligt goda frukost men de funkar inte så bilder får komma i morgon eller i øvermorgon, nu ska jag njuta av mitt liv i den stekande solen och i kvæll blir det promenad med hundarna och motorcykelåkning...
Jag ælskar mitt liv just nu, D ær helt fantastisk =)
Kærlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0