Days goes by.

Dagarna bara springer i väg när man har det roligt. Har haft det så underbart i norge de sista gångerna jag varit här, allt faller mer och mer på sin plats. Det har blivit en hel del livsnjutning, i går blev det än en gång lite vin, vi åt fyrrätters som Honey gjorde, först fisksoppa, sen blåshell och efter det grillad lax och torsk med två olika sorters hemlagade potatissallader en krämig och en sallad m färskpotatis i, och pricken över i:et var guacamolen, allt i hop var utsökt.
Efterrätten var egentligen bara frukt, olika meloner och jordgubbar men det tackar man inte direkt nej till i dessa sommartider. Det är dessutom alltid roligt med besök och det har alltid my D, han har sånt stort kontaktnät så det känns som man träffar nytt folk för jämnan, i går var det dock mina favoriter som kom, Ronny, Jon och A-M, underbara människor <3
I alla fall har jag jobbat i dag och i morgon ska jag jobba 6:45 - 15 och efter det följer en underbar kväll med Elin, vi ska till grebbestad dricka massor av vin och lyssna på underbar musik utav Winnerbäck, Melissa, Laleh och dundertåget, Jag njuter av mitt underbara Liv !





Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0