Soffmys.

Ett tag sedan jag skrev. Har haft trubbel med internet och lite annat som kommit i vägen. Men en regnig vecka som denna har jag bara jobbat och umgåts med mina underbara vänner. Allt har kännts sådär lagom höstigt denna vecka tycker jag med de kyliga vindarna välkomnas för min del i alla fall har ju några soldagar i december trots allt. I dag har jag också jobbat och sedan tog jag tag i storstädning som jag älskar att göra, inget skämt =) Efter det tog jag en långpromenad med Zico följt av ett långt bad med levande ljus och ser man på det är jusa dagen fortfarande så nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe och väntar på kärleken som ska komma tror jag ska laga laxpasta till honom och mej eller så blir det Sushi, mums.
Anyway jag är på bra humör idag och inlägget blev lagom rörigt.
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0