G-M Sunshines.

God morgon, idag har jag varit snooz vaken sedan klockan 7, har tvättat en hel massa kläder men nu är det klart. Så nu tittar jag ut genom fönstret och ser att solen skiner lika mycket som jag i dag efter denna konstiga vecka. Så i dag blir det kanske en sen middag på butlers? Charlotte? Läser du detta? Såg nämligen att Pernilla skulle mysa med sin Kära så då får de bli du å ja C. Då får vi skippa P helt enkelt.
Sitter även och undrar om jag ska göra ett ryck i garderobem men ja tror inte de..Latmask...
Jaja Nu ska jag väl kleta på mej lite smink och sedan göra uddevalla osäkert. Eller kanske bara ja stannar inne, har så mycket ja behöver göra.....
Rörigt som vanligt.
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0